Benvingunda i presentació: qui som

 


Sóc el David Diaz, professor de Filosofia de l'Institut Miquel Martí i Pol i administrador d'El Temple de la Saviesa. Aquest blog, és un espai virtual on compartir i destacar algunes de les feines dels alumnes de filosofia del MMPol, amb l'objectiu de visibilitzar i premiar el talent.

No només es compartiran feines propiament dites, sinó altres textos, materials o produccions (principalment d'alumnes) relatius a la filosofia encara que no fossin de cap manera una feina de la matèria.


Siguis qui siguis, sigues benvingut al Temple de la Saviesa, que la teva estada sigui agradable, però sobretot, enriquidora.





Comentarios

Entradas populares de este blog

Ensayo Filosófico sobre Matrix

Assaig filosòfic: Acció moral, Déu, i intel·lectualisme moral.

Assaig filosòfic: Plató i la pel·lícula The Matrix