Benvingunda i presentació: qui som
Sóc el David Diaz, professor de Filosofia de l'Institut Miquel Martí i Pol i administrador d'El Temple de la Saviesa. Aquest blog, és un espai virtual on compartir i destacar algunes de les feines dels alumnes de filosofia del MMPol, amb l'objectiu de visibilitzar i premiar el talent.
No només es compartiran feines propiament dites, sinó altres textos, materials o produccions (principalment d'alumnes) relatius a la filosofia encara que no fossin de cap manera una feina de la matèria.



Comentarios
Publicar un comentario